Pradinis StraipsniaiAutomobilių Mitai
2018m. Liepos 17d.

Automobilių Mitai

Automobilių  Mitai

Naudoto automobilio išsirinkimas gali tapti tikru galvos skausmu. Prie to prisideda ir kai kurie visuomenėje sklandantys mitai, sukeliantys dar daugiau abejonių renkantis transporto priemonę. Paneigti pačius populiariausius mitus užtruks vos 5 minutes.

 

Vokiški automobiliai geresni už kitus.

Tai – lietuviškas mitas. Vokiečių, kaip labai tvarkingų, drausmingų žmonių, įvaizdis persimėtė ir ant automobilių, todėl pirkėjai mūsų šalyje galvoja, kad vokiški automobiliai taip pat yra tvarkingesni bei kokybiškesni. Tačiau jei pasižiūrėtume į statistiką, vokiški automobiliai nėra geresni už kitus. Yra labai gerų modelių, bet yra ir visai prastų. Jeigu paimtume tokį Lietuvoje ypač mylimą  modelį, kaip VW Passat 1.9/2.0 TDI, tai jis yra vienas iš labiausiai gendančių automobilių ne tik „Volkswagen“ šeimoje, bet ir šiaip tarp visų vokiškų automobilių.

 Dyzelinis variklis geriau už benzininį 

Dėl dyzelinių automobilių populiarumo, jie yra brangesni. Jų kaina išauga ne tik dėl to, kad variklis gamybos metu kainuoja brangiau (kas tikrai yra iš dalies tiesa), bet ir dėl to, kad tokie automobiliai yra itin paklausūs, žmonės už juos yra linkę mokėti daugiau. Tačiau retas pirkėjas paskaičiuoja automobilio eksploatavimo kaštus ir tiesiog daugina kuro sąnaudas iš per mėnesį nuvažiuotų kilometrų skaičiaus. Paskaičiavus kilometro kainą galima pamatyti, kad dyzelinis automobilis ekonomiškumu pradeda pirmauti prie benzininį (su sąlyga, kad abu automobiliai yra analogiški) tik jei per metus nuvažiuojama 20 tūkst. km ir daugiau.

Neturėjas eismo įvykio

Pagal bendrą statistiką 40 proc. automobilių patiria autoįvykius. Ir tai tik skaičiuojant registruotus autoįvykius. Dalis jų būna smulkesni, todėl neregistruojami. Tai reiškia, kad tik pusė automobilių teoriškai gali būti nedaužti. Nuo šios pusės reikia atskaičiuoti automobilius su sugedusiais mechaniniais agregatais (variklio, pavarų dėžių gedimai). O jų, tokiose šalyse, kaip pvz. Vokietija, dažniausiai neremontuoja, nes remontas kainuoja labai daug ir tiesiog neapsimoka. Tuo tarpu pas mus šiuos gedimus sutvarko, nes net ir tokių sudėtingų techninių operacijų darbo jėga yra kur kas pigesnė. Be to, Lietuvoje neprivaloma remonto patikra. Taigi, kad automobilis atvažiavo nedaužtas, be gedimų ir nedažytas yra išties nedidelė tikimybė

Vokiškos automobilių detalės pigesnės, nei kitų automobilių markių.

Kadangi vokiški automobiliai yra labai populiarūs, jų detalių yra atvežama daugiau, jos yra pigesnės. Tačiau lazda turi du galus. Kai egzistuoja detalių (ir ypač pigių) paklausa, tuomet žymiai daugiau jų atvežama iš Kinijos. Šios detalės būna prastos kokybės, jas pakeisti sudėtingiau, atsiranda gedimai

 


‹ Grįžti atgal

Susiję straipsniai

Pardavėjų dėmesiuiPardavėjų dėmesiui

Gerbiami pardavėjai, maloniai prašome prieš skelbiant savo parduodamus automobilius prisegti automobilio nuotraukas, to reikalauja mūsų svetain

Skaityti plačiau ›
Kaip užsiregistruoti mūsų portale? Žingsnis po žingsnioKaip užsiregistruoti mūsų portale? Žingsnis po žingsnio

Spaudžiame registruotis. Tada suvedame visus prašomus tikslius duomenis. Suvedus visus duomenis, turite išvysti toki langelį. Tai r

Skaityti plačiau ›
Automobilių  MitaiAutomobilių Mitai

Naudoto automobilio išsirinkimas gali tapti tikru galvos skausmu. Prie to prisideda ir kai kurie visuomenėje sklandantys mitai, sukeliantys dar daugiau

Skaityti plačiau ›

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį